Ratownicy z Kołłątaja w podróży II przygotowania

 

pl

Promocja projektu:

Promocja projektu dla uczniów szkoły podstawowej online( 0:56 minuta) https://fb.watch/5IO-Z5MVm9/

https://suski.dlawas.info/wiadomosci/zespol-szkol-im-h-kollataja-w-jordanowie-kolejna-wyprawa-ratownikow-z-kollataja-do-hiszpanii/cid,23644,a

https://sucha24.pl/artykul/hugon-w-hiszpanii/650705

https://sucha24.pl/artykul/ratownicy-z-kollataja-w-podrozy-mushttps://www.facebook.com/zs.jordanow/videos/257335499205634za-przeczekac-pandemie/6622

https://www.facebook.com/zs.jordanow/videos/257335499205634

https://fb.watch/5J3fHW1T9E/

 

Spotkanie z rodzicami 26.05.2021 przed wyjazdem do Hiszpanii

Rodzice uczniów biorący udział w przedsięwzięciu zostali zaproszeni na spotkanie z P. Dyrektorem, P. koordynator  i opiekunami w celach organizacyjnych.

Przedstawiono rodzicom i uczestnikom:

  • cel wyjazdu i jego kompetencje kluczowe,
  • przekazano wskazówki jak najlepiej przygotować się do wyjazdu,
  • omówiono poszczególne etapy realizacji projektu.

Opiekunowie wraz z młodzieżą i ich rodzice oraz opiekunowie otrzymali komplet materiałów dotyczących:

  • warunków zakwaterowania,
  • wyżywienia,
  • zasad bezpieczeństwa podczas pobytu w Hiszpanii.

 Przedstawiony został szczegółowy plan pobytu, tematyka zajęć formalnych oraz nieformalnych.

Pani koordynator przedstawiła informacje na temat placówki AVE MARIA CASA MADRE

 

Grenada prezentacja

Ze względu na sytuację epidemiologiczną związaną z wirusem SARS-CoV-2 nie był możliwy wyjazd młodzieży w zaplanowanym terminie czyli 30.05-6.06.2020.

W związku z zaistniałą sytuacją nastąpiła zmiana terminu wyjazdu drugiej grupy. Grupa ta odbędzie mobilność w dniach 5-12.06.2021 do placówki Ave Maria Casa Madre w Grenadzie w Hiszpanii. Podczas pobytu w placówce uczniowie polscy i hiszpańscy będą uczestniczyć w warsztatach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu, przestrzegając zasad reżimu sanitarnego związanego z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną. Zajęcia poprowadzą nauczyciele z Polski i z Hiszpanii. Zmiana organizacji przyjmującej spowodowała zmianę atrakcji kulturowych, między innymi zwiedzanie miast Grenady, Malagi i Nerja.

Zmianie uległa również lista uczestników projektu ze względu na ukończenie szkoły 30.04 przez dwóch uczestników (klasa maturalna). Nowi uczestnicy pochodzą z listy rezerwowej.

Lista uczestników wyjazdu 5.06-12.06.2021

  1. Matyasik Karolina 
  2. Sala Monika 
  3. Działowy Julia 
  4. Sarna Patrycja 
  5. Lasek Julia             
  6. Czerwińska Sylwia 
  7. Dybczyk Karolina 
  8. Trzebuniak Iwona 
  9. Głuc Patrycja        
  10. Łazarz Sabina 

Zapewniamy:

-bilety lotnicze oraz transfer na lotnisko i z lotniska w Polsce i Hiszpanii,
-ubezpieczenie uczniów na cały okres wyjazdu,
-zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem,
-bilety na przejazdy autobusowe i tramwajowe na cały okres pobytu,
-wycieczkę po Grenadzie z przewodnikiem,
-całodniową wycieczkę do Malagi z przewodnikiem,
-wycieczkę do Nerji , ze zwiedzaniem jaskiń i pływanie kajakami po morzu ( organizowane przez specjalistów zapewniający pełne bezpieczeństwo),
-warsztaty tańca regionalnego,
-aktywność kulinarna ,
-opiekę nauczycieli z naszej szkoły.

Projekt obejmuje 2 etapy. Pierwszy będzie obejmował przygotowanie uczniów do wyjazdu.

Uczniowie będą uczestniczyć w następujących zajęciach:

  • kurs j. angielskiego 13h,
  • przygotowanie kulturowe 4h,
  • przygotowanie pedagogiczne 2h,
  • przygotowanie z pierwszej pomocy 6h,

Drugi etap to warsztaty w Hiszpanii połączone z realizacją programu kulturowego.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 181829007_1015331219293249_3649046809852522435_n.jpg

 

Promocja projektu  sucha24.pl

https://www.facebook.com/sucha24/posts/3628620137203981

Zajęcia przygotowujące do wyjazdu

Zajęcia z j. angielskiego i hiszpańskiego

Zajęcia odbywają się na platformie teams. Uczniowie szlifują słownictwo w j. angielskim jak i hiszpańskim

Zajęcia merytoryczne

 

Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną związaną z wirusem SARS-CoV-2 nie był możliwy wyjazd młodzieży w zaplanowanym terminie czyli 30.05-6.06.2020.

Rekrutacja do przedsięwzięcia „Ratownicy z Kołłątaja w podróży!” dla drugiej grupy wyjeżdżających  trwała od  10.02 do 17.02.2020.

Regulamin rekrutacyjny

Regulamin Rekrutacyjny power 2

Lista zakwalifikowanych do projektu wyjazd 30.05-6.06.2020

Lista rankingowa  

  1. Matyasik Karolina 
  2. Sala Monika 
  3. Wojdyła Adrian 
  4. Działowy Julia 
  5. Sarna Patrycja 
  6. Lasek Julia 
  7. Czerwińska Sylwia 
  8. Łukasz Lenart 
  9. Dybczyk Karolina
  10. Trzebuniak Iwona

Lista rezerwowa projektu

  1. Głuc Patrycja 
  2. Łazarz Sabina 
  3. Wójcik Sara 
  4. Matys Anna 
  5. Zawada Justyna 
  6. Mirek Anna 
  7. Goryl Gabriela 
  8. Chorąży Sylwia 
  9. Kowalczyk Michał 
  10. Radoń Damian 
  11. Bachul Hubert 
  12. Kołodziejczyk Klaudia 
  13. Kardyl Weronika 
  14. Pietrzak Damian 
  15. Syc Łukasz 

GATULUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!

„Ratownicy z Kołłątaja w podróży”

W roku szkolnym 2019/2020 od 1.09 ruszył projekt, który realizowany jest przez uczniów klasy Ratownictwa medycznego. Uczniowie w ramach przedsięwzięcia wyjadą do placówki Vocational School SAFA Nuestra Señora de los Reyes w Sevilli w południowej Hiszpanii w dziesięcioosobowej grupie z dwoma opiekunami w dniach 31.05-6.06.2020. Podczas wymiany uczniowie obu szkół będą uczestniczyć w warsztatach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu.

Projekt finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Power „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów” oraz współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapewniamy:

-bilety lotnicze oraz transfer na lotnisko i z lotniska w Polsce i Hiszpanii,
-ubezpieczenie uczniów na cały okres wyjazdu,
-zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem,
-bilety na przejazdy autobusowe i tramwajowe na cały okres pobytu,
-wycieczkę po Sewilli z przewodnikiem,
-całodniową wycieczkę do Cordoby z przewodnikiem,
-wycieczka rowerowa po Sewilli,
-warsztaty tańca Flamenco,
-aktywność kulinarna Paella,
-opiekę nauczycieli z naszej szkoły.

Projekt obejmuje 2 etapy. Pierwszy będzie obejmował przygotowanie uczniów do wyjazdu.

Uczniowie będą uczestniczyć w następujących zajęciach:

  • kurs j. angielskiego 13h,
  • przygotowanie kulturowe 4h,
  • przygotowanie pedagogiczne 2h,
  • przygotowanie z pierwszej pomocy 6h,

Drugi etap to warsztaty w Hiszpanii połączone z realizacją programu kulturowego.